+48 539 51-52-53

pon-pt: 8 - 17 / sobota: 9 - 13

Reklamacje/zwroty

Chcesz zareklamować/zwrócić produkt?

 

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje informację, jak krok po kroku złożyć reklamację w RubiSklep.pl - Firmowy sklep internetowy z narzędziami RUBI.

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego,  a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

  

1. Formularz reklamacji/zwrotu

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Możesz skorzystać z gotowego wzoru Pobierz formularz, ale nie jest to obowiązkowe. Pamiętaj jednak, że dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail
  • adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji
  • data zakupu
  • data wystąpienia wady

 

2. Odesłanie produktu

Aby prawidłowo złożyć reklamację, należy odesłać nam produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu (paragon lub faktura). 

 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mensura Sp. z o.o.
Wiarusa 17
32-087 Zielonki

 

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie sklepu internetowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl